گالری نقاشی

به نگارخانه ی کوچیک من خوش آمدید

گالری نقاشی

به نگارخانه ی کوچیک من خوش آمدید

دکتر علی شریعتی

و در ثروت فقر غنی گشتم  

و از چشمه ی ایمان سیراب شدم  

و در هوای دوست داشتن دم زدم  

و در آرزوی آزادی سر برداشتم  

و در بالای غرور قامت کشیدم  

و از دانش تعامم دادند  

و از شعر شرابم نوشاندند  

و از مهر نوازشم کردند  

تا حقیقت دینم شد و راه رفتنم  

و خیر حیاتم شد و کار ماندنم  

و زیبایی عشقم شد و بهانه ی زیستنم  

                                         (دکتر علی شریعتی)   

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

قشنگ بود میشه بگید از کدوم کتابش بود ...؟

ممنون
من از سخنرانیهاشون شنیده بودم
البته طولانی تر از این بود

آراز دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://sahandaraz.blogfa.com/

سلام

آموزنده ودرکل تکان دهنده بود به امید روزی که همه مردم

افکار دکتر را در جامعه احساس کنند.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد