گالری نقاشی

به نگارخانه ی کوچیک من خوش آمدید

گالری نقاشی

به نگارخانه ی کوچیک من خوش آمدید

نقاشی های من از شهر صنعتی و ...

                        شهر صنعتی

   

مادر    mother 

  

 بزرگتر در ادامه ی مطلب 

 

  

 

 

خانواده       family 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

  

  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
... جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://mybelovedmina.blogsky.com

عالیه..

mahdieh جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام. من از نمایشگاه نقاشی شما در نگار خانه صورتگر دیدن کردم و لذت بردم. ایده بعضی از نقشی‌‌هایتان واقعا جالب بود. امیدوارم همیشه موفق باشید.

سید خنذان یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

دیدتون تو نقاشی ها تون یه دید عمومی که مردم همه باهاش درگیرن واسه همین به دل میشینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد