گالری نقاشی

به نگارخانه ی کوچیک من خوش آمدید

گالری نقاشی

به نگارخانه ی کوچیک من خوش آمدید

طراحی های من از طبیعت و طبیعت بی جان

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کورش شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام نقاشیهاتون یه جور مچالگی و در هم آمیختگی خطوط که نشانه بی نظمیه فضاست رو توی ذهن تداعی و ذهن بیننده رو به خودش متوجه میکنه که خودش از حسن های کارتونه در انتخاب موضوع دقت خوبی دارین تحسینتون میکنم. البته من نقاش نیستم و حس خودمو نسبت به آثارتون گفتم وگرنه تجزیه تحلیل یک اثر نقاشی کار یک نقاشه.

مژگان پیرایش سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

با سلام.
امیدوارم در همه ی مراحل زندگی موفق باشید.
کارهاتون خیلی خوبن.

مینا شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ http://honardooost

سلام وبلاگ خوبی داری .
کارهاتو دیدم خوب بودند.آفرین خیلی هم پر کاری .هیچ وقت دست از کار کردن نکش...

امید دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://dj0o0.blogfa.com

سلام


ممنونم دوست خوبم که به وبم اومدی




منم حالا به وبت اومدم و چه عکسهای قشنگی داری


نظرت در مورد تبادل لینک چی هست


بای تا های

مینا دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام آفرین خیلی عالیه................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد